Σημερα τσαγκροδευτερα 11 Μαρτίου κυκλοφορησε το νέο στούντιο άλμπουμ''The Next Day'' από τον David Bowie μετα απο 10 χρόνια δημιουργικής απουσίας
Τα χουμε ξαναπεί για το '''The Next Day'' οταν μιλήσαμε για το δευτερο κατα σειρα single του The Stars (Are Out Tonight) το οποιο ηταν το δευτερο κατα σειρα single μετα το «Where are we now?»
Όλα αρχισαν στις 8 Ιανουαρίου, την ημέρα των 66ων γενεθλίων του, ο Ντέιβιντ Μπάουι βρέθηκε ξανά στο προσκήνιο του παγκόσμιου Τύπου. Εκεί όπου όλοι πίστευαν ότι δεν πρόκειται να ηχογραφήσει ξανά στη ζωή του, εκείνος ανέβασε στη νέα ιστοσελίδα του το ολοκαίνουργιο τραγούδι «Where are we now?» ανακοινώνοντας ταυτόχρονα ότι έπεται συνέχεια τον Μάρτιο, με το πρώτο άλμπουμ του έπειτα από απουσία μιας δεκαετίας, υπό τον τίτλο «The next day».
Το ενδιαφέρον σε αυτή την κίνηση, πέραν βεβαίως της ίδιας της μουσικής, είναι ο τρόπος που επανήλθε ο βρετανός μουσικός στο προσκήνιο. Για μια ακόμη φορά δίνει μαθήματα μάρκετινγκ προς όλους και κυρίως μαθήματα για τη διατήρηση της καλλιτεχνικής υπόστασης. Ο άνθρωπος που αγκάλιασε τις νέες τεχνολογίες όσο κανένας άλλος - να μην ξεχνάμε ότι ήταν ο πρώτος που με το «Telling Lies» το 1997 ανέβασε ένα τραγούδι στο Internet - επέλεξε να επιστρέψει τόσο αθόρυβα όσο θα ανέμενε κανείς... πριν από την εφεύρεση του τηλεφώνου.
Σε μια εποχή όπου τα πάντα καταγράφονται από το facebook και το twitter, ο Μπάουι βρισκόταν επί ενάμιση χρόνο στο στούντιο μαζί με μια πλειάδα εξαιρετικών μουσικών, χωρίς κανένας άλλος να γνωρίζει το παραμικρό, αφού τους είχε υποχρεώσει να υπογράψουν συμβόλαιο μυστικότητας.
Τα χουμε ξαναπεί για το '''The Next Day'' οταν μιλήσαμε για το δευτερο κατα σειρα single του The Stars (Are Out Tonight) το οποιο ηταν το δευτερο κατα σειρα single μετα το «Where are we now?»
Όλα αρχισαν στις 8 Ιανουαρίου, την ημέρα των 66ων γενεθλίων του, ο Ντέιβιντ Μπάουι βρέθηκε ξανά στο προσκήνιο του παγκόσμιου Τύπου. Εκεί όπου όλοι πίστευαν ότι δεν πρόκειται να ηχογραφήσει ξανά στη ζωή του, εκείνος ανέβασε στη νέα ιστοσελίδα του το ολοκαίνουργιο τραγούδι «Where are we now?» ανακοινώνοντας ταυτόχρονα ότι έπεται συνέχεια τον Μάρτιο, με το πρώτο άλμπουμ του έπειτα από απουσία μιας δεκαετίας, υπό τον τίτλο «The next day».
Το ενδιαφέρον σε αυτή την κίνηση, πέραν βεβαίως της ίδιας της μουσικής, είναι ο τρόπος που επανήλθε ο βρετανός μουσικός στο προσκήνιο. Για μια ακόμη φορά δίνει μαθήματα μάρκετινγκ προς όλους και κυρίως μαθήματα για τη διατήρηση της καλλιτεχνικής υπόστασης. Ο άνθρωπος που αγκάλιασε τις νέες τεχνολογίες όσο κανένας άλλος - να μην ξεχνάμε ότι ήταν ο πρώτος που με το «Telling Lies» το 1997 ανέβασε ένα τραγούδι στο Internet - επέλεξε να επιστρέψει τόσο αθόρυβα όσο θα ανέμενε κανείς... πριν από την εφεύρεση του τηλεφώνου.
Σε μια εποχή όπου τα πάντα καταγράφονται από το facebook και το twitter, ο Μπάουι βρισκόταν επί ενάμιση χρόνο στο στούντιο μαζί με μια πλειάδα εξαιρετικών μουσικών, χωρίς κανένας άλλος να γνωρίζει το παραμικρό, αφού τους είχε υποχρεώσει να υπογράψουν συμβόλαιο μυστικότητας.
Ο δημοσιογράφος του περιοδικού «Music Week» που ασχολείται
ενδελεχώς με τις κινήσεις και τις στρατηγικές της μουσικής βιομηχανίας Τιμ Ινγκαμ λέει χαρακτηριστικά: «Δεν
το έχουμε ξαναδεί αυτό. Ενας αληθινός θρύλος να ανακοινώνει την
κυκλοφορία, να παρουσιάζει τη μουσική, τις φωτογραφίες, τα πάντα, την
ίδια ακριβώς στιγμή» προσθέτοντας ότι, ελλείψει οποιασδήποτε πληροφορίας από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, «επανέρχεται με μια πραγματική καταιγίδα δημοσιευμάτων μεγαλύτερη από οποιονδήποτε άλλον καλλιτέχνη τα τελευταία χρόνια».
http://www.tovima.gr
Η συνάδελφός του Ρίαν Τζόουνς αναρωτιέται στο ίδιο
μέσο, μήπως τελικά πρόκειται για μια νέα μόδα στον τρόπο προώθησης ενός
άλμπουμ. Σε σχετικό ερώτημα που τίθεται στο αναγνωστικό κοινό η
πλειονότητα φέρεται να πιστεύει ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι το
παράδειγμα του Μπάουι στο μέλλον.
http://www.tovima.gr
το πρωτο single
το δευτερο single
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου